Verkkoanalytiikkaa Google Analytics-ohjelmistolla

Sähköinen markkinointi ilman tavoitteita ja mittareita on usein resurssien tuhlausta. Sähköisten palveluiden käyttäjien käyttäytymistä voidaan analysoida erilaisilla työkaluilla. Monet työkalut ovat maksullisia, mutta palvelut tarjoavat myös ilmaisia – sangen hyviä välineitä. Yrityksen verkkosivun kävijäliikenteen analysointiin on tarjolla Googlen ilmaiset Google Analytics- ja Google Webmaster Tool -ohjelmistot.

Seuraavassa esityksessä näet tärkeimmät raportit, joita työkalut automaattisesti luovat. Mukana on lisäksi muutamia vinkkejä omien tavoitteiden asettamiseen ja kävijätietojen jäsentelyyn.

Advertisements

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s