Facebook kilpailut ja tarjoukset välilehdillä

Markkinoinnissa järjestetään usein erilaisia kilpailuja ja luodaan tarjouksia. Näitä käytetään houkuttimena kävijöille, jotta he osallistumalla luovuttaisivat henkilötietoja markkinointitarkoituksiin. Facebookin omilla maksuttomilla työkaluilla voi luoda räätälöityjä välilehtiä esimerkiksi kilpailua tai tarjousta varten. Useat kaupalliset sovellukset tarjoavat kuitenkin valmiita näyttäviä pohjia, joista muokkaamalla voi luoda näyttävän verkkosivua muistuttavan näkymän.

Seuraavassa esityksessä luodaan tarjous yrityksen faneille kaupallisen ShortStack-sovelluksen avulla. Sovellus tarjoaa vajaat sata valmista pohjaa erilaisille välilehdille. Suurin osa niistä on ilmaisia pienelle yrityssivulle, jonka fanien määrä on alle 2000.

Advertisements

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s