Yrityssivun luominen facebookiin

On hämmästyttävää, kuinka paljon Suomesta löytyy pieniä yrityksiä, joilla ei ole verkkosivua. Vielä enemmän on yrityksiä, jotka eivät ole mukana sosiaalisessa mediassa. Mutta miksi yrityksen kannattaa mennä mukaan sosiaaliseen mediaan?

  • facebook on suosituin verkkopalvelu tänä päivänä Suomessa
  • monet käyttäjät etsivät tietoa facebookista hakukoneiden sijasta
  • yrityksen läsnäolo eri sähköisissä palveluissa lisää yrityksen näkyvyyttä internetissä
  • tiedottaminen yrityksen asioista on helppoa
  • facebook-mainonnan kohdentamista (demografia ja kiinnostukset) voi hyödyntää määrittelemään kohdesegmenttien kokoja, vaikka et mainostaisikaan

Seuraavassa esityksessä kerrotaan vaiheittain, kuinka valmistautua yrityssivun luomiseen facebookiin ja kuinka sivu luodaan.

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s